درباره ما

وبلاگ

0935-856-5698

آموزش ارسال ایمیل هنگام پاسخ به نظرات در وردپرس

ارسال ایمیل هنگام پاسخ به نظرات در وردپرس یکی از قابلیت‌هایی هکه تمامی سایت‌های آموزشی باید از اون استفاده کنند تا کاربران از یک سایت رضایت کافی داشته باشند. به این فکر کنید که وبسایت شما به صورت تخصصی در یک زمینه خاصی فعالیت میکنه و آموزش‌های گوناگونی را در اون برای اون موضوع منتشر میکنید و ساعت‌ها وقت خودتون را میزارید تا یک مقاله کامل و بی نقش تهیه کنید. اما بعد از انتشار نوشته این کاربران سایت شما هستند که ممکنه با مشکلاتی در این آموزش مواجه بشند و سوالی براشون پیش بیاد، بنابراین از اونجایی که تنها راه ایجاد ارتباط کاربران با وبسایت در رابطه با آموزشی که تهیه کردید نظرات اون نوشته است اقدام به ارسال نوشته می‌کنند و صبر می‌کنند تا نظر اونها تایید شده و شما جوابشون رو بدین. خب تا اینجای کار ماجرا به خوبی پیش میره اما اتفاق بدی که در این بین میفته اینه که خیلی از کاربران بعد از ارسال نظر اصلا فراموش می‌کنن باز برگردن و ببینن که نظرشون پاسخ داده شده یا نه، در برخی موارد هم حتی اگر یادشون باشه ممکنه اصلا به یاد نیارن که تو چه سایتی اقدام به ارسال نظر کردند و اگر هم شما پاسخشون را ارسال کنید عملا چون کاربر اونو ندیده فایده‌ای نخواهد داشت. بنابراین باید این قابلیت را در سایت خودتون فراهم کنید تا وقتی کاربری اقدام به ارسال نظر کرد و شما که مدیر سایت هستید یا حتی هر شخص دیگری پاسخی به این کاربر ارسال کرد ایمیلی برای اون ارسال شده و جزییات پاسخ به نظر را برای کاربر ارسال کنید.

در این آموزش ماا قصد داریم تا به معرفی افزونه‌ای بپردازیم که با استفاده از اون میتونید تا امکان ارسال ایمیل بعد از پاسخ به نظرات را در وردپرس فراهم کنید تا وقتی به نظر کاربری پاسخ ارسال شد از طریق ایمیل مطلع شده و با مراجعه به لینک نظر که در محتوای ایمیل برای وی ارسال شده است بتونه پاسخ را مطالعه کرده و به اون جواب بده. پس اگر شما هم به دنبال ایجاد قابلیتی برای ارسال هشدار در وردپرس هنگام پاسخ دادن به دیدگاه کاربران هستید تا انتها با ما همراه باشید.

آموزش ارسال ایمیل هنگام پاسخ به نظرات در وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو دارم با نام Subscribe To Comments Reloaded در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از 20.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.5 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر هستید هنگام پاسخ دادن به نظرات کاربران سایت یک ایمیل اطلاع رسانی مبنی بر اینکه نظر اونها تایید شده و علاوه بر این هم پاسخی براش ارسال شده را ارسال کنید.

 

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام Stcr در پیشخوان سایت وردپرس شما اضافه میشه، روی این منو کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات و سفارشی سازی افزونه هدایت شوید. ترجیحا برای شروع کار ابتدا به تب تنظیمات مراجعه کنید تا ابتدا تنظیمات افزونه را به دلخواه خودتون تعیین کنید.

 

 

حالا همونطوری که در تصویر بالا مشاهده میکنید بر اساس توضیحاتی که در ادامه برای افزونه ارسال ایمیل هنگام پاسخ به نظرات وردپرس میدم تنظیمات را به دلخواه خودتون تعیین کنید.

Show StCR checkbox / dropdown: این گزینه برای فعال کردن نمایش باکس ارسال ایمیل هنگام پاسخ به نظرات وردپرس است که برای فعال بودن افزونه حتما باید فعال باشه تا وقتی برای نظرات کاربران پاسخی داده شد از طریق ایمیل اطلاع رسانی مطلع شوند.

Safely Uninstall: با استفاده از این گزینه میتونید تا در صورت حذف افزونه از سایت با استفاده از این قابلیت اطلاعات مخاطبینی که در لیست دریافت ایمیل پاسخ به نظراتشان ثبت نام کرده‌اند را از دست ندهید.

زوال خودکار درخواست های اشتراک که طی مدت معین مورد تایید کاربر قرار نگرفته: این افزونه برای اینکه اطلاع رسانی‌ها را به درستی انجام بده ابتدا از کاربر میخواد تا روی لینک تایید دریافت اطلاع رسانی کلیک کنه بنابراین این گزینه هم برای اینه تا اگر تمایل داشتید تعداد روزهایی را برای ارسال ایمیل به کاربران تعیین کنید تا اگر کاربر در این تعداد روز ایمیل تاییدیه برای دریافت اطلاع رسانی به نظرات خودش را تایید نکرد از لیست ارسال ایمیل اطلاع رسانی برای پاسخ به نظرات وردپرس حذف شود.

StCR Position: با استفاده از این گزینه میتونید به تعیین موقعیت باکس نمایش عضویت در هشدار ایمیل برای پاسخ به نظرات وردپرس اقدام کنید که این باکس در کجای فرم ارسال نظرات وردپرس نمایش داده شود.

حالت بررسی مضاعف را فعال کن: این گزینه هم قابلیتی را براتون فراهم میکنه که فقط ایمیل‌هایی که به صورت واقعی برای اطلاع از پاسخ دادن به نظرات وردپرس ثبت شده‌اند برای دریافت هشدار ابتدا یک لینک تاییدیه دریافت کنند سپس کاربر با مراجعه به این لینک تایید کنه که موافق دریافت ایمیل بعد از پاسخ به نظرات در وردپرس است تا اطلاع رسانی برای وی ارسال بشه. مشخصه در صورتی که ایمیل شخص دیگری وارد شده باشه و این تاییدیه صورت نگیره ایمیلی برای اطلاع رسانی کاربر هم ارسال نخواهد شد.

اشتراک مؤلفان: در صورت فعال کردن این گزینه نویسندگان نوشته‌های سایت هم در لیست دریافت هشدار هنگام پاسخ دادن به نظرات وردپرس قرار میگیرند تا هرگاه پاسخی برای کاربرانی که در نوشته ایمیل دادن ارسال شد نویسندگان هم این ایمیل را دریافت کنند.

فعال کردن ایمیل های HTML: این گزینه امکان  طراحی متن ایمیل را به شما میده تا با استفاده از زبان HTML بتونید تا محتوای ارسالی در ایمیل را به دلخواه خودتون تعیین کنید.

بازآگاهی فرآیند: در صورت ارسال پاسخ‌های متعدد برای یک کاربر در هربار ایمیل برای آنها ارسال خواهد شد.

تمام اشتراک ها را رهگیری کن: این گزینه به مدیر سایت این امکان را میده تا کاربرانی که بدون ارسال نظر در این لیست عضو شده‌اند را شناسایی کند.

به سرپرست اجازه ی مشترک شدن بده: این گزینه برای مشترک شدن مدیر سایت برای نظرات است که پیشنهاد می‌کنم این گزینه را برای عدم دریافت ایمیل‌های زیاد غیرفعال کنید. چرا که در حالت عادی اگر نظری در سایت شما ارسال بشه از طریق ایمیل مطلع خواهید شد، مگر اینکه اونو غیرفعال کرده باشید.

مدیر را در BCC یادآوری ها قرار بده: با فعال کردن این گزینه، وقتی که ایمیل برای کاربری که پاسخی دریافت کرده ارسال شد،‌ یک ایمیل دیگر نیز در قالب BCC برای مدیر سایت ارسال خواهد شد.

 

 

با مراجعه به بخش آگاه‌سازی‌ها قادرید متن مورد نظر برای ایمیل‌های ارسالی را سفارشی سازی کنید. برای این منظور به قسمت آگاه سازی‌ها مراجعه کرده و سپس مشابه تصویر بالا با استفاده از شورت‌کدهای قابل استفاده در هر بخش متن خود را برای حالت‌هایی مثل دریافت پاسخ جدید، لغو دریافت ایمیل، تاییدیه برای دریافت ایمیل و… را شخصی سازی کنید.

 

 

با مراجعه به صفحه مدیریت هم قادرید به کاربران و نویسندگان امکان مدیریت اشتراک دریافت ایمیل برای نظرات وردپرس را بدین تا از طریق این صفحه بتوانند تنظیمات خود را مدیریت کنند. به عنوان نمونه نویسندگان قادر هستند کاربران عضو شده در لیست دریافت ایمیل وردپرس را برای نوشته‌های خود مشاهده و مدیریت کنند.

 

 

با مراجعه به فرم دیدگاه‌ها در تنظیمات افزونه برای ارسال ایمیل هنگام پاسخ به نظرات در وردپرس قادرید تنظیمات مربوط به فرم برای دریافت ایمیل را مدیریت کرده و به دلخواه خود تغییر دهید. همونطور که در تصویر هم میبینید در این صفحه میتونید تعیین کنید کاربران برای دریافت ایمیل هنگام پاسخ دادن به نظرات به دلخواه خود در هشدار عضو شوند و یا اینکه تیک مربوط به عضویت در لیست دریافت ایمیل به صورت پیشفرض و بدون نیاز به اینکه خود کاربر انتخاب کنه فعال باشه تا بعد از عضویت ایمیل‌های اطلاع رسانی برای آنها ارسال شود. همچنین این امکان وجود دارد تا کاربران تعیین کنند برای کلیه نظرات یک نوشته ایمیل دریافت کنند بدون اینکه نیاز باشه که در اون نوشته نظری داده باشند و پاسخی هم براشون ارسال شده باشه.

 

 

با مراجعه به صفحه مدیریت اشتراک‌ها هم میتونید تا به جستجوی کاربرانی که در لیست دریافت ایمیل هنگام پاسخ دادن به نظرات وردپرس عضو هستند دسترسی داشته باشید و اونها را مدیریت کنید. به عنوان نمونه میتونید تا خود شما لینک‌های تاییدیه را برای دریافت ایمیل کاربران در این صفحه تایید کنید.

سامانه پشتیبانی نگاه