درباره ما

وبلاگ

0935-856-5698

آموزش افزودن تصویر شاخص از محتوای نوشته یا آدرس دلخواه

انتخاب تصویر شاخص و افزودن تصویر شاخص به نوشته‌های وردپرس یکی از قابلیت‌های خوب و مفید در سایت‌های وردپرسی هست که بر خلاف خوب بودن برخی کاربران میونه خوبی باهاش ندارند و برای انتخاب یک تصویر شاخص مناسب در نوشته وقت کافی نمی‌گذارند و به همین دلیل دنبال راه‌های گوناگونی هستند تا با استفاده از اون بتونند تا اقدام به انتخاب خودکار تصویر شاخص در وردپرس کرده و یا اینکه تصویر شاخص دلخواه خودشون را با وارد کردن آدرس عکس در نوشته‌های خودشون اضافه کنند.

بنابراین در این آموزش ما قصد دارم تا به معرفی دو افزونه کاربردی بپردازم که با استفاده از این دو افزونه قادر به افزودن تصویر شاخص از آدرس یا URL در وردپرس بوده و همچنین میتونید تا اولین تصویری که در نوشته خودتون آپلود کردید را به عنوان تصویر شاخص در نوشته خودتون انتخاب کنید. پس اگر شما هم به دنبال روشی ساده و آسان برای افزودن تصویر شاخص در وردپرس هستید تا انتها با ما همراه باشید.

نحوه افزودن تصویر شاخص از محتوای نوشته در وردپرس

افزونه تصویر شاخص که برای انتخاب اولین تصویر نوشته در وردپرس قصد معرفی اونو دارم با نام Auto Post Thumbnail در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از 100.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.2 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر هستید تا اولین عکسی که در نوشته خودتون آپلود کردید را به عنوان تصویر شاخص نوشته در وردپرس انتخاب کنید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام Auto Post Thumbnail در بخش تنظیمات وردپرس پیشخوان سایت شما اضافه خواهد شد، روی این منو کلیک کنید تا به صفحه انتخاب تصویر شاخص در وردپرس هدایت شوید.

 

 

حالا همونطور که در تصویر میبینید روی دکمه Generate Thumbnails کلیک کنید و منتظر بمونید تا بر اساس تعداد نوشته‌هایی که در سایتتون دارید اولین تصویری که برای نوشته قرار دادید به عنوان تصویر شاخص انتخاب بشه.

 

 

حالا همونطور که در تصویر میبینید تصاویر شاخص بعد از لود شدن کامل به صورت 100 درصدی برای نوشته‌های من انتخاب شدند که اگر یکی از مطالب را مشاهده کنید خواهید دید که اولین عکس نوشته به عنوان تصویر شاخص در وردپرس انتخاب شده است.

نحوه افزودن تصویر شاخص از آدرس دلخواه در وردپرس

افزونه‌ای که برای انتخاب تصویر شاخص از آدرس قصد معرفی اونو دارم با نام Post Thumbnail from URL در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از 500 نصب فعال و کسب امتیاز 5 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از اون قادر خواهید بود تا آدرس یک تصویر را در بخش افزودن تصویر شاخص وارد کنید تا این افزونه اون عکس را از طریق آدرس در سایت وردپرسی شما آپلود کرده و به عنوان تصویر شاخص نوشته اونو قرار بده.

بعد از نصب و فعال سازی افزونه برای اینکه تصویر شاخص نوشته را از آدرس انتخاب کنید ابتدا باید قابلیت افزودن تصویر از آدرس را در تنظیمات افزونه فعال کنید. بنابراین برای این منظور به منوی Post thumbnail from URL در بخش تنظیمات وردپرس مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر گزینه »مایش متاباکس مربوط به افزودن تصویر شاخص از آدرس را روی حالت Active قرار دهید.

 

 

بعد از اینکه تنظیمات را ذخیره کردید به ویرایش یکی از نوشته‌های سایت خودتون مراجعه کنید. مشابه تصویر زیر خواهید دید که باکس مربوط به تصویر شاخص تغییراتی در اون اعمال شده و فیلدی برای اضافه کردن عکس شاخص از آدرس در اون اضافه شده که میتونید آدرس تصویر را از هر سایتی در اون وارد کنید و در نهایت با کلیک روی دکمه Get Image From URL تصویر شاخص دلخواه خودتون را از آدرس انتخاب کنید.

 

با کلیک روی این دکمه تصویر شاخص به کتابخانه چندرسانه‌ای وردپرس شما اضافه میشه که در نهایت میتونید اون تصویر را به عنوان تصویر شاخص نوشته خودتون در وردپرس انتخاب کرده و ازش استفاده کنید.

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به افزودن تصویر شاخص از آدرس در وردپرس و همچنین انتخاب اولین عکس نوشته به عنوان تصویر شاخص در وردپرس اقدام کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوال و یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.

سامانه پشتیبانی نگاه