درباره ما

وبلاگ

0935-856-5698

آموزش افزودن دسته بندی و برچسب برگه ها در وردپرس

دسته بندی برگه ها در وردپرس و برچسب گذاری برگه ها در وردپرس قابلیتی هستش که به صورت پیشفرض در وردپرس وجود نداره و شاید شما هم بخواهید تا این امکان را در سایت وردپرسی خودتون فراهم کنید تا از امکان دسته‌بندی برای برگه در وردپرس و برچسب گذاری برگه در وردپرس استفاده کنید. همونطوری هم که در مقاله استفاده صحیح از دسته بندی و برچسب در وردپرس توضیح دادم دسته بندی و برچسب در وردپرس این امکان را به شما خواهد داد تا مطالب و نوشته‌های سایت وردپرسی خودتون را مرتب کرده و از بی نظمی خارج کنید. حالا در این بین ممکنه تا ساختار سایت شما به گونه‌ای باشه که برگه‌های زیادی هم در سایت داشته باشید که به هر دلیل خاصی که برای خودتون دارید میخواهید تا برگه های سایت شما جزو دسته بندی و برچسب در سایت شما قرار بگیره در صورتی که چنین امکانی براتون فراهم نیست.

بنابراین در این آموزش ما قصد داریم تا به معرفی افزونه‌ای کاربردی بپردازیم که با استفاده از اون قادر خواهید بود تا از امکان دسته بندی و برچسب گذاری برگه‌ها در وردپرس بهره‌مند شوید و به همین ترتیب در هر دسته بندی و برچسب که در سایت وردپرسی شما وجود داره علاوه بر نوشته ها بتونید برگه های موجود در این دسته بندی و برچسب را هم نمایش دهید. پس اگر شما هم به دنبال دسته بندی برگه ها در وردپرس و برچسب گذاری برگه ها در وردپرس هستید تا انتها با ما همراه باشید.

آموزش دسته بندی برگه ها در وردپرس و برچسب گذاری برگه ها

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو دارم با عنوان Post Tags and Categories for Pages در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از 30.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.8 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از اون قادر خواهید بود تا از امکان دسته بندی برگه ها در وردپرس و برچسب گذاری برای برگه ها در وردپرس بهره‌مند شوید.

 

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه مشابه تصویر زیر خواهید دید که دو زیر منوی دیگه با عنوان دسته‌ها و برچسب‌ها به این منو اضافه شده که با مراجعه به هر کدوم از این منوها میتونید تا به دسته بندی و برچسب موجود در نوشته و یا برگه‌ها دسترسی داشته باشید.

 

 

حالا برای استفاده از هر دسته بندی که در سایت شما وجود داره و امکان استفاده از برچسب در برگه های وردپرس کافیه تا به صفحه ویرایش یکی از برگه های سایت خودتون مراجعه کنید تا مشابه تصویر زیر ببینید دو باکس با نام‌های دسته‌ها و برچسب‌ها در صفحه ویرایش برگه اضافه شده‌اند. تو برگه‌ها هم میتونید تا دقیقا مثل نوشته‌ها عمل کرده و هر برگه را به دسته بندی و برچسب موجود در سایت خودتون مرتبط کنید.

 

 

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به دسته بندی برگه ها در وردپرس و افزودن برچسب در برگه وردپرس اقدام کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوال و یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.

سامانه پشتیبانی نگاه