درباره ما

وبلاگ

0935-856-5698

آموزش انتقال نوشته به برگه وردپرس و بالعکس

تغییر نوشته به برگه در وردپرس و بالعکس و تغییر ساختای انواع پست‌تایپ در وردپرس یکی از نیازهایی هستش که ممکنه برای شما هم در طول فعالیت وبسایت وردپرسی خودتون پیش بیاد. با این قابلیت شما قادر خواهید بود تا محتوا نوشته، برگه، محصول و هر نوع پست تایپ سفارشی در وردپرس را به یک ساختار دیگه منتقل کنید بدون اینکه نیاز باشه تا به صفحه ویرایش نوشته مراجعه کرده و محتوایی که نوشتید را کپی کرده و بعد یک محتوای جدید در پست تایپ دیگری ایجاد کنید. با استفاده از قابلیت تغییر ساختار پست تایپ وردپرس قادر هستید تا هر نوع محتوایی را به محتوای دیگه منتقل کنید.

در این آموزش ما قصد داریم تا به معرفی افزونه‌ای کاربردی بپردازیم که با استفاده از اون قادر هستید تا هر نوع نوشته و محتوایی در وردپرس را با پست تایپ دلخواه به یک پست تایپ دیگه منتقل کنید. به عنوان مثال فرض کنید قصد راه‌اندازی یک سایت در زمینه تخصصی متناسب با رشته تحصیلی خودتون دارید، هرکسی که یک سایت این چنینی راهآاندازی کنه ابتدا میاد و با تولید محتوا اقدام به بازاریابی محتوایی میکنه تا روز به روز در انواع کلماتی که کاربران در این رشته تخصصی جستجو میکنند در نتایج جستجو بالا بیاد به گونه‌ای که به عنوان یک مرجع در زمینه تخصصی خودش شناخته بشه. حالا که سایت ما در این زمینه تخصصی به یک مرجع تبدیل شد و رشد خوبی داشت، باید شروع به ارائه خدمات کنیم که این خدمات میتونه شامل سرویس دهی باشه و یا اینکه فروش محصولات فیزیکی و یا دانلودی در وردپرس.

بنابراین کاری که میتونیم انجام بدیم اینه که صفحاتی را که مربوط به یک محصول هستند و از قبل در قالب یک نوشته عادی بودند را به صفحه محصول تبدیل کنیم و با شاخ و برگ دادن به این صفحات اقدام به فروش محصول خودمون در سایت کنیم. بنابراین اگر شما هم به دنبال این هستید تا با تغییر ساختار پست تایپ وردپرس انواع محتوای موجود در سایت را به یکیدیگر منتقل کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش انتقال نوشته به برگه وردپرس و نحوه تغییر ساختار پست تایپ وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو دارم با عنوان Post Type Switcher در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تا حالا تونسته تا بیش از 70.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.6 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر به تغییر نوع پست تایپ محتوای خود در وردپرس بوده و می‌تونید هر نوع محتوایی را به پست تایپ دیگری انتقال دهید.

 

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه به صفحه نوشته‌ها، برگه‌ها، محصولات و یا هر نوع پست تایپ سفارشی که از اون در سایت وردپرسی خودتون استفاده می‌کنید مراجعه کنید تا اقدام به انتقال نوشته به برگه وردپرس و یا هر نوع پست تایپ دیگری بکنید. بعد از اینکه وارد صفحه مورد نظر شدید روی دکمه ویرایش سریع برای نوشته مورد نظر کلیک کنید و سپس مشابه تصویر زیر از بخش Post Type مقصدی که میخواید این نوشته، برگه، محصول و یا پست تایپ سفارشی به اونجا منتقل بشه را انتخاب کنید و در نهایت روی دکمه به‌روزرسانی کلیک کنید.

 

 

در نمونه بالا من نوشته‌ای با نام سلام دنیا دارم که قصد دارم این نوشته را به یک محصول تبدیل کنم، بنابراین بعد از انتخاب گزینه محصول و به‌روزرسانی نوشته مشابه تصویر زیر اگر به صفحه محصولات در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید خواهید دید که نوشته شما به صفحه محصولات منتقل شده و دیگه در صفحه نوشته‌ها وجود نداره که میتونید با ویرایش و شخصی سازی این محتوا را بهینه‌تر کنید.

 

 

اما امکان انتقال نوشته به برگه و محصول در وردپرس صرفا به این بخش محدود نیست و در صفحه ویرایش نوشته هم میتونید همین کار را انجام دهید. برای این منظور کتفیه تا مشابه تصویر زیر در بخش انتشار نوشته مقصد مورد نظر برای انتقال نوشته را انتخاب کرده و نوشته را به‌روز کنید.

 

 

بعد از به‌روزرسانی نوشته محتوا به پست تایپ دلخواه منتقل شده و برای ویرایش و مدیریت نوشته میتونید تا به همون پست تایپی که منتقل کردید در وردپرس مراجعه کنید.

سامانه پشتیبانی نگاه