درباره ما

وبلاگ

0935-856-5698

آموزش تایید اکانت کاربران در وردپرس

تایید کاربران در وردپرس و فعال کردن حساب کاربری برای سایت‌هایی که امکان عضویت در اونها بازه و کاربران میتونند فعالیت‌های عادی زیادی داشته باشند یکی از موارد مهم است که بتونید سایت خودتون را بهتر کنترل کنید. همونطور که در بیشتر سایت‌های کاربر محور دیدید وقتی کاربران در سایت عضو باشند در بیشتر موارد نیازی به این نیست که نظراتشون تایید بشه، تصویری که برای پروفایل انتخاب می‌کنند تایید بشه و… خیلی موارد دیگه از این دست که میتونه در عین اینکه یک مزیت برای ما به حساب میاد باعث ایجاد مشکلاتی هم بشه. همه ما میدونیم که در سطح اینترنت کاربران خوب و بد داریم که هر کدوم یک نوع رفتار را دارند که همین مسئله با وجود قوانین فیلترینگ خیلی سخت گیرانه در ایران میتونه منجر به فیلتر شدن سایت ما هم بشه. بنابراین لازمه تا راهی فراهم کنیم که امکان تایید حساب کاربری در وردپرس را به وجود بیاریم و بعد از اینکه کاربری در سایت عضو شد ابتدا اطلاعات کاربر را مورد بررسی قرار بدیم و اگر صلاحیت اینو داشتند که آزادانه در سایت فعالیت کنند حساب کاربری را در وردپرس فعال کنیم.

در این آموزش ما قصد معرفی افزونه تایید کاربران در وردپرس و فعال کردن حساب کاربری را داریم که با استفاده از اون میتونید کاری کنید که وقتی کاربری در سایت عضو شد، قبل از اینکه بتونه فعالیتی در سایت داشته باشه شما اکانت وی را تایید کنید. برای تایید اکانت در وردپرس هم کافیه تا مشخصات کاربر مثل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، فیلدهای سفارشی که در صفحه ثبت نام اضافه کردید و… را بررسی کنید و هر زمان که دیدید کاربر مورد نظر مشکلی برای شما به وجود نمیاره اکانت وی را فعال کنید و هر زمان هم که دیدید یکی از قوانین رو زیر سوال برده و از نظرات مشکل ساز، تصویر پروفایل غیرمتعارف و… استفاده کرده بود حساب کاربری وی را به صورت دائم یا موقتی غیرفعال کنید.

آموزش تایید حساب کاربری در وردپرس

افزونه‌ای که برای تایید اکانت کاربران در وردپرس قصد دارم به شما معرفی کنم با نام New User Approve در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از 20.000 نصب فعال و کسب امتیاز 3.3 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر به تایید یا عدم تایید اکانت کاربران در وردپرس خواهید بود و میتونید اجازه فعالیت کاربران در وردپرس را تایید یا رد کنید.

 

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر کافیه تا در پیشخوان وردپرس به مسیر کاربران وردپرس مراجعه کنید. حالا همونطور که در تصویر زیر میبینید در زیر دکمه‌های مدیریتی کاربران دوتا گزینه دیگه برای تایید و عدم تایید کاربران اضافه شده که میتونید با استفاده از این دو گزینه امکان فعالیت کاربران در وردپرس را بپذیرید و یا اینکه رد کنید.

 

 

بعد از اینکه فعالیت کاربر را تایید کردید در ستون وضعیت حساب کاربری وی به حالت تایید شده در میاد که نشون از این داره که امکان فعالیت در وبسایت را خواهد داشت. هر زمان هم دیدید کاربری از چارچوب قوانین تعیین شده در سایت عبور کرده میتونید حساب کاربری وی را با کلیک روی دکمه عدم تایید به حالت تایید نشده تبدیل کنید تا هر زمان که احساس کردید مجددا اکانت وی را فعال کنید.

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به تایید حساب کاربری در وردپرس و اجازه فعالیت در وردپرس را برای کاربران خودتون فعال کنید. اگر در رابطه با اسن آموزش سوال و یا مشکلی داشتید از بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.

 

 

سامانه پشتیبانی نگاه