درباره ما

وبلاگ

0935-856-5698

آموزش ساخت بسته نصب آسان در وردپرس

ساخت بسته نصب آسان در وردپرس قابلیتی هستش که با استفاده از افزونه محبوب Duplicator میتونید تا اقدام به ایجاد بسته‌های نصب آسان در وردپرس کرده و کلیه تنظیمات یک سایت را به همراه قالب و افزونه‌های موجود در اون در یک سایت دیگه نصب کرده و اجرا کنید. بسته نصب آسان وردپرس با افزونه duplicator این امکان را برای شما فراهم میکنه تا از سایت وردپرسی خودتون دقیقا یک نسخه به صورت کامل با تمامی تنظیمات وردپرس و جزییات کپی گرفته و سپس آن را در دامنه دیگری با حفظ تنظیمات کامل مجددا راه‌اندازی کنید.

در این مقاله ما قصد دارم تا به معرفی افزونه‌ای بپردازم که با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود تا از سایت وردپرسی خودتون به صورت کامل یک نسخه پشتیبان با حفظ تنظیمات کامل ایجاد کرده و با انتقال این بسته نصب قالب وردپرس در هاست دیگری مجددا سایت را با حفظ تنظیمات راه‌اندازی کنید. پس تا انتها با ما همراه باشید تا با نحوه ساخت بسته نصبی وردپرس آشنا شوید.

آموزش ساخت بسته نصب آسان در وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو دارم با نام Duplicator در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از یک میلیون نصب فعال و کسب امتیاز 4.9 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر به ایجاد نسخه پشتیبان از قالب و تنظیمات کلی سایت خود خواهید بود.

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام Duplicator در پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد، روی اون کلیک کنید تا به صفحه ساخت بسته نصب آسان در وردپرس هدایت شوید.

 

 

حال همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید بر روی دکمه Create New کلیک کنید تا مرحله ساخت بسته نصب آسان در وردپرس آغاز شود.

 

 

حالا همونطور که در تصویر هم میبینید در این مرحله مشخصات سرور همچون نسخه php و سایر موارد لازم برای ساخت بسته نصبی وردپرس بررسی میشه که در صورت صحیح بودن موارد مورد نیاز در بخش Requirements به رنگ سبز با عبارت pass نمایان خواهد شد. بعد از اینکه پیغام سبز رنگ را مشاهده کردید حالا در بخش name یک نام دلخواه برای بسته نصب آسان وردپرس خودتون انتخاب کرده و سپس با مراجعه به بخش Archive اگر قصد دارید تا جدولی از دیتابیس را از پکیج ساخته شده حذف کنید و یا فایل‌هایی که در پوشه وردپرس قرار دارد را حذف کنید می‌توانید از این بخش آنها را انتخاب کرده و در نهایت با اسکرول کردن به سمت پایین بر روی دکمه Next کلیک کنید.

 

 

در این مرحله موارد مورد نیاز دیتابیس و فایل‌ها اسکن شده و سپس حجم کلی بسته نصب آسان وردپرس بعد از ساخته شدن نیز به شما نمایش داده میشه که در نهایت با فعال کردن تیک گزینه Yes. Continue with the build process! دکمه Build فعال شده و به رنگ آبی در میاد که میتونید با کلیک بر روی این دکمه بسته نصبی وردپرس خودتون را ایجاد کنید.

 

 

حالا همونطور که در تصویر بالا میبینید روی دو دکمه Installer و Archive کلیک کرده و هر دو فایل را دانلود کنید. برای نصب بسته آسان در وردپرس هم کافیه تا دو فایل را از حالت زیپ خارج کرده و سپس با مراجعه به آدرس installer.php در سایت خودتون بسته نصبی وردپرس ساخته شده را نصب و راه‌اندازی کنید.

سامانه پشتیبانی نگاه