درباره ما

وبلاگ

0935-856-5698

آموزش ساخت صفحه پذیرش قوانین در وردپرس

ساخت صفحه پذیرش قوانین در وردپرس این امکان را برای شما فراهم میکنه تا فرمی را در صفحات ورود وردپرس، صفحه ارسال نظر در وردپرس و صفحه عضویت وردپرس کاری کنید تا کاربران قبل از اینکه اقدام به عضویت در سایت، ارسال نظر و… بکنند باید تیک گزینه قوانین را پذیرفته باشند. به عبارت دیگه با استفاده از افزونه پذیرفتن قوانین در وردپرس میتونید برای فعالیت‌های کاربران اونها را مجبور کنید که ابتدا قوانین هر بخش از سایت را مطالعه کنند و سپس در صورتی که قوانین سایت را پذیرفتند اقدام به پر کردن فرم مورد نظر یا عضویت در وردپرس بکنند.

در این آموزش ما قصد معرفی افزونه پذیرش قوانین در وردپرس را داریم که با استفاده از این افزونه قادر هستید در فرم عضویت و ورود به وردپرس و فرم ارسال نظر در وردپرس فیلدی برای پذیرش قوانین نمایش بدین و تا زمانی که کاربری این فیلد را که به منظله پذیرفتن قوانین در وردپرس هست نپذیرفته باشه قادر به عضویت در سایت نخواهد بود.

آموزش ساخت صفحه پذیرش قوانین در وردپرس

افزونه پذیرش قوانین در وردپرس که قصد معرفی اونو دارم با نام agreeable در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون موفق شده بیش از 2.000 نصب فعال و کسب امتیاز 3.8 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر هستید نسبت به ساخت صفحه پذیرش قوانین در وردپرس اقدام کرده و تا زمانی که کاربر قوانین را نپذیرفته قادر نخواهد بود تا در سایت عضو شده، ثبت نام بکنه و یا اینکه اقدام به ارسال نظر در سایت بکنه. 

 

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام Agreeable در بخش تنظیمات وردپرس پیشخوان سایت شما اضافه میشه که با کلیک روی این منو میتونید به صفحه تنظیمات افزونه پذیرش قوانین در وردپرس مراجعه کرده و تنظیمات را به دلخواه خودتون سفارشی سازی کنید.

 

 

پیغام خطا برای قبول نکردن شرایط: در این فیلد پیغام خطا دلخواه خودتون را برای عدم پذیرش قوانین و مقررات در وردپرس وارد کنید.

صفحه قوانین خود را انتخاب کنید: از این گزینه برگه‌ای که در اون متن مقررات و قوانین سایت را درج کردید را انتخاب کنید.

پیغام: در این فیلد عنوان دلخواه خودتون را برای دکمه پذیرش قوانین در وردپرس وارد کنید تا در فرم‌های وردپرس با این نام نمایش داده شوند.

به خاطر داشتن قوانین و مقررات برای ۳۰ روز: با فعال کردن این گزینه وقتی کاربری قوانین را پذیرفته باشه از طریق کوکی تا 30 روز مشخص میشه که قوانین سایت را پذیرفته است و حالا بعد از اینکه این 30 روز بگذره مجددا از وی درخواست خواهد شد تا قوانین را بپذیرد.

LIGHTBOX تنظیمات: با فعال کردن این گزینه به جای اینکه کاربر را به برگه ای که مربوط به قوانین سایت هست هدایت کنید تا قوانین را مطالعه بکنه میتونید قوانین را در یک پنجره به صورت لایت باکس در وردپرس نمایش دهید. سپس از بخش رنگ نوشته و رنگ پس زمینه رنگ دلخواه خودتون را برای متن و پس زمینه پنجره لایت باکس پذیرش قوانین در وردپرس وارد کنید.

کجا باید نمایش داده شود: با استفاده از این گزینه هم میتونید فرم‌هایی که قصد دارید تا پذیرش قوانین در اونها نمایش داده بشه را انتخاب کنید تا کاربران وقتی قوانین را نپذیرفته باشند قادر به گذشتن از مرحله فرم نباشند. تیک گزینه پذیرش قوانین در وردپرس در حال حاضر در صفحات ورود به وردپرس، عضویت در وردپرس و صفحه ارسال نظرات در وردپرس نمایش داده خواهد شد.

 

 

 

حالا همونطور که در تصاویر بالا میبینید گزینه پذیرش قوانین در صفحات ورود به وردپرس، عضویت در وردپرس و صفحه ارسال نظر در وردپرس نمایش داده خواهد شد.

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به ساخت فرم پذیرش قوانین در وردپرس اقدام کنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه افزودن فرم پذیرش قوانین در وردپرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش ددیگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.

سامانه پشتیبانی نگاه