درباره ما

وبلاگ

0935-856-5698

آموزش صفحه بندی نظرات در وردپرس

صفحه بندی نظرات در وردپرس و بخش بخش کردن دیدگاه‌های وردپرس این امکان را به شما میده تا در نوشته‌هایی که حجم بالایی از نظرات و دیدگاه‌ها را به خودشون اختصاص دادن در هر صفحه چند نظر را نمایش بدین و اگر هم که بازدیدکننده‌ای دنبال این بود تا بشینه و نظرات کاربران سایت را مطالعه کنه میتونه از صفحه گذاری نظرات در وردپرس استفاده کرده و سایر نظرات را در صفحات دیگه مشاهده کنه. عموما یکی از مشکلاتی که نوشته‌هایی با نظرات زیاد دارند اینه که بخاطر لود تصاویر گرواتار وردپرس در بخش نظرات و علاوه بر اون لود نظرات و افزایش حجم صفحه باعث میشن تا سرعت سایت در چنین صفحاتی به شدت افت کرده و این صفحه دیرتر برای کاربران لود شود.

در این آموزش ما قصد داریم تا به صورت ساده و کاربردی نسبت به نحوه صفحه بندی نظرات در وردپرس و امکان صفحه بندی کردن دیدگاه ها در وردپرس بپردازیم تا با استفاده از اون بتونید علاوه بر اینکه نظرات ارسالی کاربران را در هر صفحه محدود به تعداد خاصی بکنید بلکه میتونید تا لود نوشته‌های وردپرس خودتون را هم بهبود بخشیده و نسبت به حل مشکل نوشته هایی که دارای دیدگاه های زیادی هستند بپردازید.

آموزش صفحه بندی نظرات در وردپرس

دیدگاه ها و نظرات در وردپرس یکی از بخش‌های شیرین و خاطره‌انگیز در هر سایتی هستش، چرا که تنها راه ارتباطی کاربران و ایجاد تعامل با اونها از طریق دیدگاه‌ها صورت میگیره. اما این دیدگاه‌ها در ضمن اینکه برای شما خوشایند و شیرین هستند ممکنه تا برخی مواقع کار دست شما داده و مشکلاتی را براتون ایجاد کنند. همونطور که در بالا هم اشاره کردم هر نوشته‌ای که دارای نظرات زیادی باشه به دلیل اینکه در حالت پیشفرض وردپرس شما تنظیماتی برای صفحه بندی کردن نظرات در وردپرس انجام ندادین کلیه نظرات یک نوشته در همون صفحه نشون داده میشه، حالا همین موضوع باعث میشه تا تعداد درخواست‌های http در وردپرس بالا رفته و کلی تصویر گراواتار، شکلک‌ها در نظرات وردپرس و… لود بشن که مطمئنا با پایین بودن سرعت اینترنت کاربر و از طرفی ضعیف بودن سیستم سخت افزاری مشکلاتی برای کاربر به وجود میاد و برای مدیر سایت هم کندی صفحات موجب میشه تا سایتی بهینه نداشته باشه. بنابراین لازمه تا دیدگاه‌ها را صفحه بندی کنید تا از کند بودن لود صفحات جلوگیری کنید.

برای این منظور میتونید تا از صفحه مدیریت نظرات در وردپرس مشابه تصویر زیر وارد پیشخوان وردپرس شده و سپس به مسیر تنظیمات> گفت‌و گوها در وردپرس مراجعه کنید تا به صفحه تنظیمات دیدگاه‌ها در وردپرس هدایت شوید.

 

 

حالا همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید تیک گزینه صفحه بندی دیدگاه‌ها با را فعال کرده و سپس در گزینه انتخاب تعداد دیدگاه اونو روی تعداد 20 عدد قرار بدین و در نهایت تنظیمات را ذخیره کنید. پیشنهاد می‌کنم بیشتر از 20 دیدگاه را برای هر صفحه قرار ندین تا لود صفحه شما بهتر باشه و تاثیر زیادی روی نوشته‌های شما نداشته باشد.

 

 

حالا بعد از اینکه تنظیمات را ذخیره کردید دیدگاه‌ها در سایت شما صفحه بندی شده و بسته به استایلی که برای قالب استفاده می‌کنید مشابه تصویر بالا قابل مشاهده خواهد بود.

سامانه پشتیبانی نگاه