درباره ما

وبلاگ

0935-856-5698

آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس

نمایش برند محصولات در ووکامرس این امکان را در اختیار شما قرار میده تا برای فروشگاه ووکامرسی خودتون که اقدام به فروش محصولات از برندهای مختلف شرکت‌های سازنده می‌کنید برند محصول را هم نمایش بدین تا به این طریق بتونید مشتری که قصد خرید یک محصول را داره و به برند خاصی هم تعصب داره جذب خودتون بکنید. مطمئنا فروش محصولات به صورت اینترنتی در زمینه محصولاتی که برندهای مختلفی اونو ارائه میدن کار دشواری هستش، چرا که شما ارتباط مستقیم و کلامی با مشتری ندارید که بخواهید به وی مشاوره در خرید محصول را بدین و تنها توضیحات محصول شما هست که اگر از قدرت کافی در ارائه توضیحات محصول داشته باشید میتونید فروش موفقی هم داشته باشید.

در این آموزش ما قصد معرفی افزونه نمایش برند محصولات در ووکامرس را داریم که با استفاده از این افزونه قادر هستید تا برای محصولاتی که در فروشگاه ووکامرسی خودتون عرضه می‌کنید علاوه بر توضیحاتی که برای نوع محصول و شرکت سازنده درج میکنید با استفاده از Label محصول بتونید لوگو اون محصول را هم در صفحه توضیحات محصول نمایش بدین تا به این طریق کاربر بیشتر جذب اون محصول بشه.

آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس

افزونه نمایش برند محصولات در ووکامرس که قصد معرفی اونو دارم با عنوان YITH WooCommerce Brands Add-On در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تا به امروز موفق شده تا بیش از 7.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.2 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این محصول قادر هستید تا برند محصولات را در ووکامرس نمایش دهید. این افزونه در واقع میشه گفت یک نوع خاصی از دسته بندی را ارائه میده که با استفاده از این میتونید محصولات را بر اساس برند شرکت سازنده دسته‌بندی کنید تا به این شکل مشتریانی که دنبال محصولی با برند خاص در فروشگاه شما هستند بهتر بتونن محصول را پیدا کرده و از اون استفاده کنند.

 

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه مشابه تصویر زیر، زیر منویی با نام Brands در منوی YITH plugins در پیشخوان وردپرس افزوده خواهد شد، روی این منو کلیک کرده و سپس نام دلخواه خودتون را برای برند در اون وارد کنید تا در مرحله بعد برندها را در ووکامرس تعریف کنید.

 

 

حالا بعد از اینکه تنظیمات را ذخیره کردید به مسیر محصولات> Brands مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر درست همونطوری که در آموزش ساخت دسته‌بندی در وردپرس مشاهده کردید اقدام به ساخت برند محصولات خودتون بکنید.

 

 

حالا بعد از اینکه برند محصولات خودتون را اضافه کردید به صفحه افزودن محصول یا ویرایش محصول در ووکامرس مراجعه کنید.

 

 

همونطور که در تصویر میبینید در صفحه ویرایش محصول در ووکامرس درست زیر دسته‌بندی محصولات در ووکامرس و برچسب گذاری محصول گزینه‌ای با عنوان Brands اضافه شده که برند محصولاتی که در مرحله قبل در اون تعریف کردید براتون نمایش داده خواهد شد. حالا برند دلخواه برای محصول را انتخاب کرده و روی دکمه به‌روزرسانی محصول کلیک کنید.

 

 

حالا همونطور که در تصویر میبینید برند محصول در زیر دسته‌بندی و برچسب در صفحه توضیحات محصول اضافه شده و با کلیک روی لوگو برند و یا نام برند قادر هستید تا به دسته‌بندی بر اساس برند محصول هدایت شده و کلیه محصولات با این برندها را درست مثل دسته بندی و برچسب محصولات در ووکامرس مشاهده کنید.

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از این آموزش تونسته باشید تا نسبت به نمایش برند محصولات در ووکامرس اقدام کنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه نمایش لوگو محصولات در ووکامرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.

سامانه پشتیبانی نگاه