درباره ما

وبلاگ

0935-856-5698

آموزش نمایش تعداد بازدید مطالب وردپرس

نمایش تعداد بازدید مطالب وردپرس یکی از نیازهایی هست که بعد از نصب وردپرس بیشتر کاربران به دنبال اون هستند تا با استفاده از این روش اقدام به نمایش تعداد بازدید هر پست در وردپرس کرده و سپس با استفاده از همین اماری که برای هر بازدید نوشته در وردپرس وجود داره قادر به نمایش محبوب‌ترین مطالب در وردپرس بکنند. نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس این امکان را در اختیار شما میده تا نیاز کاربران را بررسی کنید و همچنین با توجه به آماری که هر نوشته داره اقدام به کار بر روی این نوشته‌ها و افزایش بهینه‌سازی این مطالب در موتورهای جستجو بکنید تا با استفاده از این کار بتونید سایر مطالب مرتبط در همین زمینه را هم به مرور زمان به نتایج بالاتری از موتورهای جستجو منتقل کنید و در نهایت باعث افزایش بازدید و رتبه سایت وردپرس خودتون بشید.

در این آموزش ما قصد معرفی افزونه نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس را داریم که با استفاده از این افزونه قادر هستید تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس را نمایش دهید و همچنین از قابلیت نمایش تعداد بازدید هر نوشته در پیشخوان وردپرس و نمایش مطالب محبوب در وردپرس که با استفاده از ابزارک وردپرس در اختیار شما قرار میده استفاده کنید.

آموزش نمایش تعداد بازدید مطالب وردپرس

افزونه نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس که قصد معرفی اونو دارم با نام WP-PostViews در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون موفق شده بیش از 200.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.5 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه میتونید تعداد بازدید برای هر پست در وردپرس را نمایش داده و سپس با استفاده از ابزارکی که در اختیارتون قرار میده مطالب پربازدید وردپرس را هم در سایتتون نمایش دهید. 

 

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام postviews در بخش تنظیمات وردپرس پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه میشه که با کلیک روی این منو میتونید به صفحه تنظیمات افزونه در پیشخوان وردپرس هدایت شده و آمار نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس را شخصی سازی کنید.

 

 

Count Views From: با استفاده از این گزینه میتونید مبنای شمارش تعداد بازدید هر نوشته را بر اساس اینکه کاربر در سایت ثبت نام شده باشه و یا اینکه به عنوان مهمان وارد سایت شده باشه محاسبه کنید. همچنین امکان اینکه در هر حالت برای مهمان و کاربر هر دو باهم باشه این امکان هم وجود داره، بنابراین این گزینه را روی حالت Everyone قرار بدین.

Exclude Bot Views: با استفاده از این گزینه میتونید شمارش تعداد بازدید مطالب در وردپرس را برای ربات‌ها انتخاب کنید که شمارش شوند یا خیر!

Views Template: با استفاده از این گزینه میتونید فرمت نمایش تعداد بازدید هر نوشته را در وردپرس تعیین کنید. برای نمونه میتونید تگ تعداد بازدید را در مقابل گزینه‌ای مثل زیر تعریف کنید.

 

 

Most Viewed Template: با استفاده از این بخش میتونید الگوی دلخواه خودتون را برای نمایش مطالب پر بازدید در وردپرس مشخص کنید. برای این کار میتونید از تگ‌های زیر استفاده کنید.

  • %VIEW_COUNT%: نمایش تعداد بازدید هر نوشته
  • %VIEW_COUNT_ROUNDED%: نمایش تعداد بازدید هر نوشته به صورت گرد شده
  • %POST_TITLE%: نمایش عنوان نوشته
  • %POST_DATE%: نمایش تاریخ انتشار نوشته
  • %POST_TIME%: نمایش ساعت انتشار نوشته
  • %POST_EXCERPT%: نمایش خلاصه نوشته
  • %POST_CONTENT%: نمایش محتوای نوشته
  • %POST_URL%: انتخاب آدرس نوشته
  • %POST_THUMBNAIL%: نمایش تصویر شاخص نوشته
  • %POST_CATEGORY_ID%: نمایش دسته‌بندی نوشته

 

Home Page: با استفاده از این گزینه میتونید تعداد بازدید هر نوشته را در اطلاعات نوشته که در صفحه اصلی نشون داده میشه نمایش داده و یا اینکه غیرفعال کنید.

Single Posts: با استفاده از این گزینه میتونید تعداد بازدید هر نوشته را در صفحه نوشته نمایش داده یا اینکه مخفی کنید.

Pages: با استفاده از این گزینه میتونید تعداد بازدید هر برگه را در وردپرس فعال یا غیرفعال کنید.

Archive Pages: با استفاده از این گزینه میتونید تعداد بازدید هر نوشته را در صفحه آرشیو وردپرس نمایش دهید.

Search Pages: با استفاده از این گزینه میتونید تعداد بازدید هر نوشته را در صفحه نتایج جستجو وردپرس نمایش داده یا مخفی کنید.

Other Pages: با استفاده از این گزینه هم میتونید امکان نمایش تعداد بازدید نوشته‌های وردپرس در سایر صفحات سایت را فعال یا غیرفعال کنید.

 

 

حالا اگه به مسیر نوشته‌ها در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید مشابه تصویر بالا ستونی با عنوان views میبینید که تعداد بازدید هر نوشته را نمایش میده و برای نمایش مطالب محبوب سایت در قالب یک ابزارک هم کافیه به مسیر نمایش> ابزارک‌ها مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر ابزارکی که با عنوان views اضافه شده در مکان دلخواه از قالب قرار دهید.

 

 

Title: در این فیلد عنوان ابزارک را وارد کنید.

Statistics Type: از این گزینه مبنای نمایش مطالب پربازدید در وردپرس را بر اساس مطالب پربازدید بر اساس دسته‌بندی دلخواه و یا کلیه مطالب انتخاب کنید یا اینکه مطالبی که آخرین کاربر اونها را مشاهده کرده را نمایش دهید.

Include Views From: از این گزینه میتونید پست تایپ مد نظر برای نمایش تعداد بازدید را انتخاب کنید. این گزینه میتونه شامل نوشته، برگه، فایل ضمیمه در وردپرس، محصول ووکامرس یا هر نوع پست تایپ سفارشی در وردپرس باشه.

No. Of Records To Show: از این گزینه تعداد مطالب قابل نمایش را انتخاب کنید.

Maximum Post Title Length: از این گزینه حداکثر تعداد کاراکتر قابل نمایش برای عنوان نوشته را انتخاب کنید.

Category IDs: و در نهایت از این گزینه هم در صورتی که تمایل دارید مطالب دسته‌بندی خاص در وردپرس نمایش داده بشه ID دسته‌بندی را وارد کنید. هر دسته‌بندی را میتونید با کاراکتر کاما لاتین از هم جدا کنید.

 

 

در نهایت بعد از اینکه روی دکمه ذخیره کلیک کنید ابزارک مشابه تصویر بالا در سایدبار سایت نمایش داده خواهد شد و تعداد بازدید هر نوشته را هم میتونید برای هر نوع از قالبی که از اون استفاده کنید در صفحه نوشته نمایش دهید.

امیدوارم این آموزش هم مورد پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا اقدام به نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس بکنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس سوالی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.

سامانه پشتیبانی نگاه